normale games

Children, Win, Success, Video Game, Play, Happy

De meeste casual computergames kunnen worden gedownload. Dit betekent dat je de game normaal gesproken op je computer kunt spelen en niet hoeft te wachten op een download. Sommige van deze downloadbare spellen kunnen echter lang duren om te voltooien.

De meeste casual computerspellen zijn gebaseerd op niveaus: je moet naar het volgende niveau gaan voordat je toegang kunt krijgen tot het volgende. Aangezien kinderen hun computers bijna nooit lijken te gebruiken als ze dat nog niet mogen, is het idee achter dergelijke spellen om ze hun computer aan te zetten en vervolgens te spelen.

Zoals eerder vermeld, kunnen de meeste van dergelijke spellen worden gedownload. Dit betekent dat je het spel op elk gewenst moment kunt spelen. Sommige zijn echter met tussenpozen: uw interesse kan intens genoeg zijn om het spel met tussenpozen te spelen, zodat u het kunt spelen wanneer u maar wilt. Dit is een goede manier om de tijd door te brengen tot de volgende rente te stillen is.

De meeste casual computerspellen zijn singleplayer.

Zoals je waarschijnlijk al geraden hebt, zijn casual games spellen die niet afhankelijk zijn van de medewerking van een aantal verschillende mensen.

Deze spellen zijn trouwens vaak voor één speler. Een paar van de meer geavanceerde spellen hebben echter mogelijkheden voor meerdere spelers. Ze worden multiplayer-spellen genoemd. De belangrijkste technologie die voor dit soort games wordt gebruikt, zijn wide-area netwerkeffecten. Het gebied rond de voeten van een personage licht bijvoorbeeld op alsof alle omringende pixels een personage zijn. Wat meer is, als dat personage toevallig in een gevaar valt, zullen de verlichte pixels het als het ware omhullen, en het gevaar zal onaangetast blijven.

Welk gebied rond de voeten van een personage? Zulke vragen prikkelen de verbeelding!

Je kunt je een spel voorstellen waarin een personage zich door een gebied kan bewegen met knipperende lichten, een flitsdoolhof genaamd. Verschillende lichten rondom het personage geven zijn acties aan.

Een spel uit de Fire Pyro-serie genaamd Trojan Horse biedt een voorbeeld van een complex spel met verschillende interactieve mogelijkheden. Dergelijke spellen gebruiken een verscheidenheid aan patronen om een ​​bevredigende visuele ervaring te produceren. Ze combineren verschillende vijven om een ​​elfachtig figuur te vormen. Dergelijke patronen produceren een feedbackmechanisme dat het Trojaanse paard in staat stelt zich te verplaatsen. Het personage begint, wanneer het door de gebruiker wordt bestuurd, te draaien en begint vervolgens te bewegen. Na verschillende succesvolle cycli voert het personage een taak uit en gaan de lampjes rond zijn hoofd branden. Dit is een grafische benadering van een verlichtingsapparaat.

U kunt verschillende gebruikersinterfaces gebruiken om met deze spellen te communiceren. Plasma werkt hier verrassend goed voor, vooral met bewegingsdetectie.

Mailspelletjes

De meeste spellen worden verhuurd door de spellen naar het verhuurbedrijf te sturen. Zodra het spel is ontvangen, moet het worden teruggestuurd naar het adres van de klant. Zodra het adres verandert, stuurt het systeem niet automatisch het volgende spel in de lijst. Om dit te omzeilen, kun je een lijst maken met al je favoriete games en vervolgens van adres wisselen. Aangezien de adreswisseling automatisch is, hoeft u het nieuwe adres niet in uw lijst in te voeren.

Het probleem met deze methode is dat de medewerker van de klantenservice waarmee u spreekt mogelijk niet op tijd contact met u kan opnemen om uw verzoek te behandelen. Dit komt door het huurvolume dat in het systeem wordt gegenereerd. Vertegenwoordigers beginnen over het algemeen rond 6 uur 's ochtends en gaan door tot 10 uur. Niemand spreekt functies, dus het kan vier weken duren voordat u contact met u opneemt.

Een andere manier om de wachttijd te overwinnen, is door de spellen eerst te huren en vervolgens terug te sturen. Veel gamers huren games die ze niet meteen kunnen spelen, en retourneren de games die al zijn verhuurd. Dit lijkt de beste manier om van de tussentijd te profiteren, aangezien u niet op de lichten hoeft te wachten en de lampjes niet knipperen.

Er is echter een veel snellere en handigere manier om de spellen terug te sturen: koop de spellen die je wilt, precies op het moment dat je ze wilt hebben. Dan is de wachttijd voorbij en kun je degene die je niet wilt terugsturen per post. Veel winkels bieden de service aan voor slechts $ 5,95. De kosten zijn veel lager dan $ 15 die anders nodig zou zijn. De wachttijd is ook het kortst: meestal rond de 2-3 dagen in tegenstelling tot de gebruikelijke 5-8. De winkels zijn 24 uur per dag geopend, dus u kunt de schijven op elk moment retourneren.

Wanneer de game-verhuurservice goedkoop en handig is, lijkt het bijna centen in prijs voor het wachten dat ermee gepaard gaat.

Andere overwegingen Als het weer onaangenaam of ongelegen is, is er meestal een andere manier om naar amusement te zoeken. Overweeg reizen. Je kunt altijd een roadtrip maken met een onbeperkt aantal passagiers en de nieuwste games uitproberen. Als het een zakenreis is en het regent, wil je misschien thuis blijven en de games spelen, in plaats van je spullen het huis uit te slepen.